Söndag!!!!!

Oj va jag är dålig på att skriva nu för tiden, men det finns ju inte så mycket att skriva för den delen.
Har jobbat lite natt nu så huvudet hänger inte riktigt med ännu, inte för att den gör det annars heller:) Men det är värre än vanligt.
Helgen har vart riktigt lugn och skön, sov visseligen bort halva lördagen, men sova måste man ju göra. Natt jobb är inte nått jag skulle vilja ha på heltid.
Igår kväll va Sanna och barnen här på besök, och hon va snäll och la i lite färg i skallen på mig. Så nu är det bara klippningen kvar.
Idag har jag vart hemma vid Jessica och pysslat en massa. På onsdag börjar vi med vår scrap grupp, ska bli riktigt kul.

Snart åker jag till Elin, ska bli sååååååååå kul att äntligen åka dit. Va jag lägntar!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jaaaaa!! Jag längtar oxå! Men jag ser annorlunda ut. Mer lixom tjock å svullen pga kortisonet.. å inte lika gåvänlig =). Så få inte en chock!

kramar

2010-03-25 @ 21:30:52
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0