Go kväll!!!!

Skriver visst inte så ofta här, men har inte så mycket att skriva heller:) Alla dagar ser nästan det samma ut.
Igår åkte Jonas till Norge och kommer inte hem förräns den 30e å det känns väldigt tungt. Men men det brukar flyta på. Men saknar honom redan som tusan:)
Så jag och Sanna får underhålla varandra eftersom Tobbe oxå har åkt, men vi brukar ha det så mysigt och trevligt ihop så det ser jag framemot.
På jobb fronten är det ganska mörkt för tillfället finns visst inge jobb nu förtiden och det finns absolut inga jobb att söka heller, börjar bli väldigt trött på att gå hemma. Finns inte så mycket att hitta på denna årstid.
Men imorgon åker jag och Liam ner till Emily och barnen för att hälsa på. Ska bli riktigt trevligt, va så länge sen vi sågs. Så får Liam leka av sig lite, kan han behöva nu när han vart hemma så länge.
Naj nu får jag väl hoppa i säng så man orkar upp med Isak imorgon.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Linda!

Håller helt med dej med jobb...finns inget o söka, och ja... känns mest helt hopplöst faktiskt.

Svårt o veta vad man ska hitta på om dagarna.

Hoppas tiden går relativt fort ändå när han är borta i norge...

Kram johanna

2010-01-10 @ 12:49:37
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0