Onsdag!!!!

Har lovat Elin att skriva lite:) Så då måste jag ju göra det, va ju visst ganska länge sen.
Jag har iallafall jobbat lite nu å det va väldigt skönt att komma hem ifrån och göra annat. Men det varar nog tyvärr inte så länge.
Annars händer det inte så mycket här hemma ungarna spelar bus och gubben är jämt på vift.
Idag har jag iallafall vart hemma vid Jessica och gjort alla hjärtansdag kort till barnens mommo och fammo. Sen åkte vi till Slite en sväng och handlade och passade på att åka införbi svärmor med blommor och kort, eftersom Jonas åker till fastlandet imorgon och inte kommer hem förräns på söndag natt. Skita kul,,,NOT!!!!!!! Men vad gör man??????
Nej nu får jag gå och hjälpa Liam med hans spel innan han bryter samman:)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.......




Och ELIN jag tänker såååååååå mycket på dig hjärtat<3
Och Isak hälsar så mycket till dig och hoppas du snart blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Elin

Pussa honom från mig :) saknar dig! Snart blir jag bättre. Kramar

2010-02-10 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0