Lider mot sitt slut!!!!!

Japp nu va denna helg snart över, Tillbaka till verkligheten. Är iallafall glad att jag får behålla Jonas hemma en vecka till. Skönt!!!!
Igår va vi hemma vid Sanna och Tobbe å fikade lite och snackade lite skit. På kvällen slappade vi på soffan med en massa god saker å hade det super mysigt.
Idag har vi vart på bio i Slite med barnen, Alvin och gänget såg vi. Gud så roligt banen hade:)
Sen lagde vi lite tacos när vi kom hem, så det har vart en riktigt mys dag idag oxå.
Har även hunnit med en fika vid Jessica.
Sen har jag pratat med bästaste ELIN, så glad jag blev att du ringde hjärtat och hoppas att du får komma hem snart.

Naj nu ska jag natta 2 trötta killar.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0