Ensam igen!!!!!

Hu va det är trist att va själv hemma, Jonas har åkt iväg på rally med alla stora grabbar och kommer inte hem förräns på söndag natt. Är så trött på att va hemma själv nu, orken börjar försvinna ur min kropp nu, vill inget annat än att sova. Men det går ju inte med 2 vild basar i huset:)
Jaja får väl lägga in mig på hälsohem snart, skulle va väldigt skönt.
Idag har jag iallafall vart hemma vid Sanna å fikat och myst massor med lilla Emla, fast hon är visst inte så liten längre. Sen ringde ELIN till mig, så skönt att få höras hennes röst. Som jag tänkt på dig hjärta.


Snart ska vi gå och gratta Danne som fyller 25 år idag. Stort grattis till dig.



Ni får ha en bra fredag kväll allesammans.
KRAM på er!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0