Nytt yrke

Får nog ta och bli dagmamma tror jag, fast bara åt bebisar:) Haha skoja bare hade nog blivit tokig då.
Igår va jag barnvakt åt Emla medans Sanna va i stan med Julia. vilken snäll bebis hon är, sov nästan hela tiden.
Och idag har jag vart barnvakt åt Nelly medans Micki va i stan, men hon ville minsann inte sova det va hon för nyfiken för:) Men hon va så snäll och go ändå.
Så vi traskade hem till Sanna imorse och fikade lite, sen tog vi en långpromenad i det vackra vädret. Sen va det bara hem och laga mat till barnen och sen ut igen, Liam vill ju bara vara ute och leka den lille rackaren. Fast det är ju bra på ett sätt, hans mamma får frisk luft:)
Imorgon blir det att ringa vc så Liam kan få en tid och kolla upp sina luftvägar, så han kan få nåt som vidgar. Hans andning blir så överansträngd så fort han rör sig, och han orkar inte inte lika mycket som förr. Bara han inte får astma som jag, det vill jag INTE.
Naj nu väntar sängen på mig.
Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0