Länge sen nu!!!!!

Va det visst sen jag skrev. Men det händer inte så mycket här hemma, är ännu arbetslös finns tydligen inge jobb längre.
Så jag tillbringar dom flesta dagarna hemma vid Sanna, vi fikar och har det mysigt. Tittar även in till Micki lite då och då. Och så har jag självklart vart hemma vid Jessica och sett på söta lilla Elias och då menar jag liten. Gud så liten han är lill fisen, vågar knappt ta i honom:) Men han är såååå fin.
Naj nu får jag gå till ungarna innan dom slåt ihjäl varandra för det låter som det.
Hej hej!!!!

Kommentarer
Postat av: Tallen

nej du linda det finns inga jobb.. nu skall ju alla gamlingar börja söka jobb, då kommer vi få ännu mindre.. kram

2009-11-18 @ 17:56:00
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0