Äntligen helg:)

Gud så skönt, äntligen lite sovmorgon.
Har idag vart i stan med min kära far och köpt en ny tv till honom, handlade även lite presenter till lille Elias:) Sen traskade jag hem till Sanna och fick äran att va barnvakt en stund åt lilla Emla medans Sanna åkte iväg med Theodor. Åh så mysigt det är med bebisar. Sen gick vi hem till Micki och tog en fika och pratade lite strunt. Sen va det bara hem å fixa lite mat till familjen, ris kassler och sås. Mums va det:) Har oxå gjort ett fint kort till Elias och ett till Jessica som fyller 30 nästa lördag:)
Imorgon är det rockfest i Rute, ÄNTLIGEN ska bli så skönt att gå ut va väl 4 månader sen sist tror jag.
Nä nu ska jag städa av lite, ser ut som en bomb slagit ner här.
Ha en fortsatt trevlig fredag kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0