Lördag!!!!!

Har varit i stan hela dagen med Sanna å Emla och bara haft det lugnt och skönt.
Pappa va snäll och hade Liam och Isak va och lekte med en kompis. Så jag hade ingen att tänka på, gud så skönt det kan va ibland.
Sen va det bara hem och hämta barnen och gå vidare till lilla Malva som fyller 2 år idag, inte klokt  va tiden går fort. Har oxå pratat med Micki idag och dom mår bara bra, skönt att höra. Hon kommer hem imorgon så på måndag ska jag gå och titta på det lilla underverket.
Nej nu ska jag ha lite mys med barnen.


SÖTA LILLA NELLY


Kommentarer
Postat av: Emily

Sötis =) Jättelik Tilde. Kramar

2009-12-13 @ 20:17:04
Postat av: Tallen

nämen så roligt det skall min unge oxå heta om det blir en tjej.. NELLY med Y

2009-12-15 @ 10:14:58
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: Tallen

nämen så roligt det skall min unge oxå heta om det blir en tjej.. NELLY med Y

2009-12-15 @ 10:15:35
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0