Barnvakt:)

Har idag vart barnvakt åt lilla Emla. Har glömt hur mysigt det är med bebisar.
Vi hade iallafall en underbar dag hon å jag. Bara en massa mys, älskar den lilla tösen.
Sanna och Tobbe kom hem vid fem tiden, fick en jätte fin present som tack för hjälpen, vilket dom absolut inte hade behövt handla. Tar mer än gärna hand om deras lilla tös om det behövs. Och jag hoppas verkligen det blir fler gånger:)
Sen va det bara hem och ta hand om mina lilla gullungar, nu har vi haft myskväll med tv och massa godis. Och nu är det dags för sängen tycker jag, men det vill inte dom. Tur att det är jullov nu så dom kan få vara uppe.
Imorrn bär det av till Visby och ska handla det sista.
Ha en bra lördag kväll.

Kram på er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0