Bara massa fika:)

Idag va jag duktig och steg upp 6:15, inte varje dag det händer. Väckte Isak och gjorde honom färdig för fritids. Satt sen mig ner i lugn och ro med en kopp kaffe framför datorn.
Kl 7:15 Kom lilla Liam tassandes och undrade vart mamma tagit vägen, han va lite mys sugen min lilla kille. Sen va det bara in i duschen å sen göra Liam färdig för dagis, och jag själv åkte ner Till Slite för att hälsa på Malin. Alltid lika trevligt att träffa henne å snacka lite skit. Åkte hem vid halv två tiden, så då gick jag in förbi Sanna och gosade lite med Emla innan det va dags att hämta barnen.
Och idag har jag fått sett första bilden på mitt lilla brorsbarn, 4e maj är det beräknat till så det är ju hur länge som helst kvar. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det. Längtar iallafall tills den lille kommer ut:)
Naj nu måste jag gå å lägga mig.
Go natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Linda håll tummarna att det blir en liten Kille:D

2009-12-03 @ 18:40:00
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: Linda

Ok da får väl göra det, men då får ni skaffa en till sen. För en liten tös måste det oxå bli:)

2009-12-03 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0